وظیفه سازمان منطقه آزاد اروند خدمت رسانی به زوار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه ستاد اربعین این سازمان، گفت: وظیفه سازمان منطقه آزاد اروند حضور باشکوه در اربعین و خدمت رسانی به زوار است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم برای خلق حماسه در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارداشت: باید عملکردمان در دستگاه های اجرایی به گونه ای باشد که مردم را به آینده امیدوار نمائیم ؛ اگر هرکس در جایگاهی که حضور دارد به وظیفه خود عمل کند مردم به آن دستگاه اعتماد پیدا می کنند و در بزنگاه های مهم کشور مشارکت فعال خواهند داشت.

وی افزود: وظیفه سازمان منطقه آزاد اروند حضور باشکوه در اربعین و خدمت رسانی به زوار است. این سازمان خدمت کردن به عاشقان اباعبدالله را افتخار خود می داند و به آن می بالد و همواره بعنوان خادمین این امام همام خدا را شاکر هستیم که در این اجتماع بزرگ بین المللی سهیم می باشیم.

رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: استفاده از تجربیات سال های گذشته و درس آموخته های پیشین باعث می شود بتوانیم خدمات ماندگار و بهتری را به مردم شریف و عزاداران سید الشهدا و زائرین اربعین ارائه دهیم.

زارعی خطاب به روسای کمیته های مختلف ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: فعالیت های عمرانی، فرهنگی و رسانه ای طبق مصوبات در محدوده دو هکتاری با قدرت و قوت برنامه ریزی و اجرا گردد.

وی تصریح کرد: همچنین برای عبور و مرور راحت و روان زائران سید الشهدا جاده های دسترسی، خدمات امدادی و بهداشت و درمان؛ مانند اورژانس و آتشنشانی تقویت و هماهنگی های لازم با فراجا، پلیس راهور و سایر دستگاه های خدمات رسان انجام پذیرد.

در ادامه جلسه جانشین رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند به ارائه گزارش عملکرد این ستاد پرداخت و یادآورشد؛ کمیته های مختلف فعالیت های خود را شروع نموده و در حال انجام مأموریت های محوله هستند.

لازم به ذکر است جلسه ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند هر یکشنه در ساختمان مدیریت شلمچه برگزار می گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا