پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

علی زارعی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با ارسال پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به اروندنشینان تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ در متن پیام علی زارعی آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

قال المعصوم ( ع) :
«إِنَّ لِقَتْلِ‏ الْحُسَیْنِ حَرَارَهً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَدا »

حادثه عظیم و مصیبت جانسوز عاشورا بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ ستیزی و آزادگی در تاریخ بشریت بود که درس ایثار، وفاداری، شهامت ،شجاعت ،غیرت و بندگی خدا و هزاران درس دیگر را به مردمان عالم داد و اگر کسی نتواند از این حماسه جهانی درس بگیرد و مفاهیم بزرگ آن را درک کند، بی شک خسرالدنیا والاخره خواهد بود .

مردمان متدین و عاشقان سید و سالار شهیدان حسین بن علی علیه السلام در اروند قهرمان ، سالانه میزبان زائران و ارادتمندان آن حضرت هستند و به این میزبانی نیز افتخار می کنند.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام ) و یاران با وفایش را به ملت شریف ایران و اروند نشینان گرامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم در ماه پیروزی خون بر شمشیر، مردم مظلوم وبی پناه غزه با دعای خیر عزاداران حسینی بر ظلم و صهیونیسم غاصب پیروز گردند .

آرزوی قبولی عزاداری تمام دلدادگان و عاشقان سیدالشهدا علیه السلام و پیروی از منش و مکتب آن حضرت را برای همگان مسئلت می نمایم.

علی زارعی
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا