رئیس دبیرخانه دائمی اربعین مناطق آزاد منصوب شد

در حکمی از سوی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی کشور، «علی زارعی» بعنوان رئیس دبیرخانه دائمی اربعین مناطق آزاد، منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، طی حکمی از سوی« حجت اله عبدالملکی» دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی کشور«علی زارعی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بعنوان رئیس دبیرخانه دائمی اربعین مناطق آزاد، منصوب شد.

در حکم صادر شده از سوی « حجت اله عبدالملکی» خطاب به « علی زارعی» آمده است؛ با عنایت به اهمیت مراسم اربعین حسینی در افق تمدن ایران اسلامی که با حضورمیلیون ها مسلمان از سراسر جهان به منظور ارج نهادن به زوار سرور و سالار شهیدان« حضرت اباعبدالله الحسین (ع)» برگزار می گردد و همچنین برگزاری اولین نشست رسمی، ستاد مرکزی اربعین مناطق آزاد تجاری-صنعتی(خرداد ۱۴۰۳) در منطقه آزاد اروند، نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان رئیس دبیرخانه دائمی اربعین مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، منصوب می شوید.

انتظار می رود؛ با هماهنگی سایر مناطق و دستگاه های مرتبط با این حوزه، در جهت پیشبرد سیاسست های ستاد مرکزی اربعین مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصای، در برگزاری هرچه باشکوه تر و در شأن زائرین آن حضرت، مانند سال های گذشته، اقدامات شایسته معمول گردد.

توفیقات روزافزونتان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خدای بزرگ، مسئلت می نمایم.

حجت اله عبدالملکی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا