پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، همزمان با فرارسیدن هفته دولت، پیامی با همین مضمون صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان مطقه آزاد اروند، «علی زارعی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، همزمان با آغاز هفته دولت، پیامی به همین مضمون، صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو ظهور تا کنون چهره‌های نامدار و اثرگذاری را در راه شکوفایی و آبادانی ایران اسلامی از دست داده است که هر یک به تنهایی چراغ راهی بودند که مسیرها را برایمان روشن می ساختند.

تاریخ این سرزمین همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های دلیر مردانی بوده که تمام همّ و غم‌شان خدمت به مردم و اعتلای نام بلند ایران اسلامی بوده است؛ کسانی که غیر خدا هیچ ندیدند.

سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، سرفصل توجه به تلاش ها و مساعی دولتمردانی شد که پایبند به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در کسوت خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بصورت شبانه روزی مجاهدت می کنند و در تداوم مسیر شهیدان؛ جان خویش را در کف اخلاص در این راه گذاشته و می گذارند، دولت هایی که با پیروی از فرامین امامین انقلاب، دستاوردهای درخشانی را برجای نهادند و گستره خدمت را تا دورترین و محروم ترین نقاط میهن اسلامی وسعت دادند.یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت بویژه شهید جمهور، یادآور بزرگ مردان انقلابی است که همواره با مردم و برای مردم بودندواین اصل سرلوحه کارشان بود. این نام ها و آموزه های بزرگ برای همیشه در صفحه زرین تاریخ خدمتگزاری ایران اسلامی ماندگار و جاودان خواهد ماند.

امروز در دولت وفاق ملی ( دولت چهاردهم ) نیز با پایبندی به آرمان های امام شهیدان، شهیدان والامقام و منویات و رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه خدمت و تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور تداوم دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت وشهدای خدمت، فرا رسیدن هفته دولت و پیشاپیش روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در منطقه آزاد اروند تبریک می گویم و توفیق بیش از پیش همه خادمان مردم را از آستان خداوند قادر متعال خواهانم.

علی زارعی
رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا