امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان منطقه آزاد اروند با اتاق ایران و آلمان

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این سازمان و اتاق بازرگانی ایران و آلمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ روح الله خزایی افزود: این تفاهمنامه بعد از ظهر امروز در نشستی با حضور رئیس اتاق ایران و آلمان و هئیت همراه با هدف ایجاد سهولت در روابط و مراودات اقتصادی طرفین امضا شد.

وی ضمن تشریح جایگاه اقتصادی و ظرفیت های اروند؛ گفت: براساس تفاهمنامه مذکور سازمان متعهد می شود فرصت های سرمایه گذاری خود را در اختیار اتاق مشترک قرار دهد و متقابلا اتاق تلاش می کند در نشست های اقتصادی و سمینارهای تخصصی این فرصت ها را به مخاطبین ارائه نماید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اعزام تجار و سرمایه گذاران آلمانی به منطقه، همکاری لازم به منظور احداث انبار و سوله در مرز تجاری شلمچه برای بازرگانان و تجار معرفی شده توسط اتاق مشترک، ایجاد پایگاه تجاری آلمان جهت صادرات به عراق در این مرز و همچنین همکاری طرفین برای برگزاری همایش ایران، آلمان و عراق در اروند از مهم ترین مفاد تفاهمنامه مذکور است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان تاکید کرد: مناطق آزاد ایران شرکای اقتصادی و تجاری مطمئنی هستند و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان مجموعه اروپایی مستقل و توانمندی است که روابط تجاری جدیدی بین دو کشور برقرار کرده و همکاری های موجود را توسعه می بخشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا