در مراسم گرامیداشت هفته کارگرعنوان شد: اولویت استخدام در پروژه پل شهدای اروند با کارگران بومی بوده است

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم تقدیر از کارگران( پل شهدای اروند )گفت: اولویت استخدام در این پروژه به کارگیری جوانان بومی بوده است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ؛ صبح امروز از کارگران پروژه (پل شهدای اروند) به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر با حضورمعاون فنی و زیر بنایی ومدیرکارو خدمات اشتغال این سازمان در کارگاه ساخت این پل تقدیر شد.

قاسم شریف باوی ضمن تبریک این مناسبت به کارگران حاضر در مراسم ، خاطر نشان کرد: تقدیر از کارگران پروژه یادشده به عنوان شاخص ترین پروژه فعلی سازمان منطقه اروند انجام شده که برای ۱۶۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد : خوشبختانه ۹۰ درصد از نیروهای به کارگیری شده در ساخت این پل بومی منطقه هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده این قشر زحمتکش است اما توجه به کارگران نباید محدود به یک مناسبت باشد و در طول سال باید مسئله معیشتشان مد نظر قرار گیرد.

در ادامه مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند، نیز افزود: هفته کارگر در شهرستان های آبادان و خرمشهر همزمان با گرامیداشت این هفته در سراسر کشور با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز و با برنامه‌های متعدد ادامه دارد.

محبوبه آل علی ضمن قدردانی از مجموعه معاونت عمران سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان کارفرمای این پروژه ، گفت : تاکنون مراجعه یا شکایتی توسط کارگران پروژه مذکور به مدیریت کارو خدمات اشتغال سازمان انجام نشده است.

پل شهدای اروند واقع در شهرستان خرمشهر با اعتبار اولیه ۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال و مدل سازه صندوقه‌ای با عرشه بتنی در طول ۵۳۰ متر وعرض ۳۰ متر و تعداد مسیر ۶ باند (۳ باند ورودی و ۳ باند خروجی) طبق زمان بندی پیش بینی شده در حال انجام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا