فعالیت های بسیج سازمان منطقه آزاد اروند از سرگرفته شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان منطقه آزاد اروند: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، فعالیت های این نهاد در سازمان منطقه آزاد اروند از سرگرفته شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سردار عبدالرضا قاسمی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی با عزم و اراده مردم شهید پرور ایران ثبت شد.
وی از فعالیت مجدد بسیج سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد و افزود: به منظور سیاست گذاری های لازم در مجموعه ها و سازمان های وسیع ازجمله سازمان منطقه آزاد اروند بسیج راه اندازی شد، اما در مقطعی از یک سری فعالیت ها فاصله گرفت و با همت مسئولین این سازمان، فعالیت های بسیج مجددا از سر گرفته شد.
سردار قاسمی با اشاره به این مهم که منطقه آزاد اروند از اولین مناطقی است که بسیج در آن شکل گرفت، تصریح کرد: همان طور که در سیاست گذاری های کلان کشور بر اساس تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری وجود دارد، زمینه های وسیع خدمت در راستای اهداف بسیج شمرده می شود.
وی حوزه مقاومت بسیج سازمان منطقه آزاد اروند را در راستای اهداف کلان بسیج عنوان کرد و گفت: مصادیق این عرصه های نقش آفرینی در مجموعه مقاومت شهدای بسیج منطقه آزاد اروند و پایگاه های تابع آن عبارتند از حوزه های تعلیم و تربیت، علمی و پژوهشی، اجتماعی و خدمات رسان، فرهنگی و هنری، دفاعی و امنیتی، فضای مجازی و رسانه، اقتصاد مقاومتی و ورزش .
سردار عبدالرضا قاسمی، افزود: حوزه مقاومت بسیج سازمان منطقه آزاد اروند یک زیرمجموعه با ۴ پایگاه مقاومت در آبادان، خرمشهر و شهرک های صنعتی دارد که به بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه بسیج همیشه در همه عرصه ها خدمت گذار بوده، گفت: بسیج در دوران جنگ در کنار مردم باعث مقاومت شهرهای آبادان و خرمشهر بود و نگذاشت این شهرها به دست دشمن بعثی بیافتند.
سردار عبدالرضا قاسمی از دیگر اقدامات بسیج در ماه های اخیر را کمک به مدافعان سلامت همراه با معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در دوران گسترش کرونا ویروس مطرح کرد و اذعان داشت: بسیج در ایجاد امنیت و آرامش نیز در زمان های حساس همیشه وارد عمل می شود و نقش پررنگی در روزهای سخت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا