برگزاری جشنواره مالک اشتر به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند

جشنواره مالک اشتر با معرفی نفرات برگزیده، به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سالن ۷۰۰ نفره شهید سیاح‌طاهری سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز میزبان مراسم اختتامیه جشنواره مالک اشتر بود.

این همایش با محوریت تجلیل از رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج و مدیران برتر شورای اداری آبادان برگزار شد.

این گردهمایی در حضور ریاست سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر فرماندهان نواحی مقاومت و پایگاه‌های بسیج؛ بسیجیان و رده‌های موفق این نیرو از شهرستان آبادان، همچنین مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، صورت پذیرفت.

مهندس «علی زارعی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در این آئین ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در هفته دولت، اظهار کرد: دولت مکتبی الگوی تمام عیار برای همه دولت‌مردان نظام اسلامی است و به‌حمدلله امروز دولت خدمتگذار آیت‌الله رئیسی به عنوان یک دولت مکتبی از حمایت ملت فداکار ما برخوردار است و این افتخار در میان دولت‌های دنیا بی‌نظیر است.

وی افزود: ذخیره دولت و خدمتگزاران انقلاب اسلامی، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و انقلابی است که این سعادت بزرگ برای هر مجموعه و هر دولتی فراهم نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: ان‌شاالله خداوند توفیق دهد که قدردان این نعمت‌ها باشیم و بتوانیم با لطف خداوند متعال و همدلی و همراهی با تکیه بر قدرت لایزال الهی خدمتگذاران شایسته‌ای برای مردم ایران و نظام اسلامی باشیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم، سرتیپ پاسدار، مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروزه در یک جنگ جدید بنام جنگ شناختی قرار گرفته‌ایم که میدان نبرد آن ذهن، تفکر و دل مردم جامعه است که بر این اساس ضرورت جهاد تبیین جدی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین در واقع همان استخراج حقیقت از دل واقعیت است، افزود: در این جنگ اخبار متواتری بنا به ایده‌آل فرد منتشر می‌شود که در این بین درک حقایق یک امر اساسی و مهم است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمنان بر روی وقایعی همچون اربعین تمرکز کردند به این دلیل است که در راستای جنگ شناختی است چراکه یک مدلی است که دنیا را متحیر، قلب‌ها را بهم نزدیک و حب الحسین یجمعنا را تعریف کرده که این یک برگ برنده در دستان شیعیان، مسلمانان و آزادی‌خواهان است‌.

وی ادامه داد: با این وجود دشمن به دنبال تحریف واقیعت‌ها و پنهان کردن حقایق است. دشمن وقتی می‌بیند با وجود هزینه‌های زیاد در منطقه، جایی در دل مردم ندارد احساس ترس و ضعف می‌کند.

سردار «خادمی» تصریح کرد: به همین دلیل حرکت و نقشه خود را در جمع آکادمیک خود بررسی و آن را با حرکت انقلاب اسلامی مقایسه می کند تا اشکال خود را پیدا کند.

بر اساس این گزارش، در ادامه برگزاری جشنواره مالک اشتر، از رده‌های موفق این نیرو، تجلیل به عمل آمد.

همچنین در حضور فرماندهان سپاه پاسداران و نواحی مقاومت بسیح، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از پوستر پایتخت مقاومت رونمایی شد.

رونمایی از تمثال منقش به چهره شهدای «پرورش»در حضور والدین این شهیدان، از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا