• خوزستان ، منطقه آزاد اروند
  • oil@arvandfreezone.com
  • 061-53535212-15

برگزاری اولین نشست اعضای کمیته مشترک صدا و سیمای مرکز آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند

برگزاری اولین نشست اعضای کمیته مشترک صدا و سیمای مرکز آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند از نشست هم افزایی و گسترش زمینه های همکاری کمیته مشترک صدا و سیمای مرکز آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند جهت انتفاع عمومی، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در این نشست که با حضور جواد عاصمی پور مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی و اعضای این کمیته متشکل از قائم مقام، معاون برنامه ریزی و مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آبادان، دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی، مدیر روابط عمومی و اموربین الملل و مسئول صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد؛ محورهای مورد نظر در خصوص همکاری های دوجانبه مورد ارزیابی قرار گرفت.
حمید بحرینی ضمن اشاره به مثبت بودن این نشست، در خصوص راهکارهای عملیاتی همکاری های این دو ارگان، اظهار داشت: عمده ترین هدف این مجمع که به پیشنهاد کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل شد؛ بالا بردن سطح آگاهی و مطالبه گری شهروندان در حوزه های انرژی و معرفی ظرفیت های نفتی منطقه است.
وی با بیان اینکه علاوه بر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، پرداختن به دیگر موضوعات و برنامه ریزی در خصوص فعالیت های حوزه سرمایه گذاری، فرهنگی و… نیز در دستور کار این کمیته قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ساخت مستندهای تخصصی، تولیدات مشترک، پوشش خبری، تقویت فرستنده های صدا و سیمای مرکز آبادان و… از جمله مباحثی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان تصریح کرد: با توجه به نکات مورد نظر و مباحث مطرح شده، قرار بر این شد موضوعات به شکل تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد و در جلسات آتی تفاهمنامه ای در این راستا بین صدا و سیمای مرکز آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند، منعقد شود.

ارسال نظر

تصاویر


تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 6
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 5
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 4
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 3
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 2
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 1

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
07:30 الی 15:30
یک شنبه
07:30 الی 15:30
دو شنبه
07:30 الی 15:30
سه شنبه
07:30 الی 15:30
چهار شنبه
07:30 الی 15:30
پنج شنبه
تعطیل
جمعه
تعطیل