• خوزستان ، منطقه آزاد اروند
  • oil@arvandfreezone.com
  • 061-53535212-15

حضور شرکت هایE&P در منطقه آزاد اروند

حضور شرکت هایE&P در منطقه آزاد اروند

دبیرکمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند، از مذاکره با شرکت هایE&P جهت توسعه میادین نفتی غیر فعال در منطقه، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان حضور شرکت های E&P که امروزه در کشورهای صنعتی و در حال رشد مورد توجه واقع شده اند را در منطقه آزاد اروند دستاورد مهم بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ارزیابی کرد و افزود: مذاکرات موثری با شرکت های E&P جهت سرمایه گذاری و تولید در راستای توسعه میادینی نظیر «مینو» که به دلیل عدم نقدینگی و اعتبار لازم در حال حاضر غیر فعال هستند انجام و به نتایج خوبی دست یافتیم.

وی تصریح کرد: طی جلسه با قطعه سازان داخلی و خارجی نیز از آنها دعوت شد با توجه به مزیت های قانونی منطقه آزاد اروند و مدل های مختلف سرمایه گذاری در این منطقه، فعالیت های خود را گسترش دهند که اگر این امر محقق شود، شاهد اشتغال و توسعه پایدار در منطقه خواهیم بود.

قدرت اله طمیمیان ضمن اشاره به اینکه پیگیری توافقات انجام شده توسط کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند به طور جد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این کمیته بلافاصله پس از پایان نمایشگاه در حال استحصال پروژه ها و زیرپروژه های هر تفاهمنامه برای همکاری های بعدی است.

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند با تأکید بر اینکه این کمیته در حال پیگیری است تا حضور فعال تری را در نمایشگاه سال آینده داشته باشد، اذعان داشت: تلاش می کنیم تا تفاهمنامه های منعقد شده را به شکل پروژه درآورده و در دستور کار قرار دهیم و بتوانیم تا پایان سال آنها را عملیاتی کنیم .

در ادبیات بین‌المللی صنعت نفت و گاز، شرکت‌هایی که فعالیت‌های اکتشاف، توسعه و تولید نفت و گاز خام را به صورت یکپارچه انجام می‌دهند، تحت عنوان شرکت‌های اکتشاف و تولید (E&P) نامیده می‌شوند. بر اساس مطالعات بین‌المللی، شرکت‌های اکتشاف و تولید عموماً دو استراتژی اساسی دارند: نخست، عملیات بسیار پر ریسک اکتشافی و عملیات توسعه و تولید انجام می‌دهند. دوم، معطوف به روش کسب و استخراج هستند و طی آن به خرید مخازن کشف‌شدۀ متعلق به دیگر شرکت‌ها و سپس بهره‌برداری از آنها اقدام می‌کنند.

ارسال نظر

تصاویر


تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 6
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 5
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 4
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 3
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 2
تصاویر نفت ، گاز و پتروشیمی در اروند 1

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
07:30 الی 15:30
یک شنبه
07:30 الی 15:30
دو شنبه
07:30 الی 15:30
سه شنبه
07:30 الی 15:30
چهار شنبه
07:30 الی 15:30
پنج شنبه
تعطیل
جمعه
تعطیل