شاهد یک اربعین باشکوه در شلمچه بودیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شاهد اجتماع پرشور و باشکوه اربعین حسینی در مرز شلمچه بودیم، این حرکت مردمی در سال جاری، با کیفیت مناسب‌تری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «علی زارعی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، در آئین تجلیل از خادمان ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند، بیان کرد: همچون هرساله بحمدالله شاهد یک مراسم پرشور و باشکوه اربعین حسینی در مرز شلمچه بودیم، این حرکت مردمی در سال جاری، با کیفیت مناسب‌تری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد که این نتیجه همدلی و همراهی همه کسانی بود که در این راه، زحمت کشیدند.

وی با بیان اینکه اگر در اربعین سال جاری توفیقی حاصل شد، حاصل همدلی و همراهی و برادرانی بود که باعث شد همه ادارات استان خوزستان و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر پای کار بیایند، گفت: اربعین حسینی یک حرکت کاملاً مردمی است که ارگان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تنها تسهیل‌گر این حرکت مردمی هستند و نواقص و نیازهای زائر را در مسیر زیارت عتبات عالیات مرتفع می‌سازند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: شاهد بودیم که همه دستگاه‌ها از جمله فراجا، مرزبانی، نهادهای خدماتی، اجرایی، نظارتی و عملیاتی، با دل و جان برای رفاه حال زائر زحمت کشیدند که اگر بخواهیم به صورت جداگانه از آنها نام ببریم، در هیچ سخن و متنی نمی‌گنجد.

زارعی با اشاره به اینکه شاهد برگزاری یک اربعین باشکوه در مرز شلمچه بودیم، ادامه داد: در سازمان منطقه آزاد اروند وظیفه خود می‌دانیم که به عنوان یک خادم در این منطقه از همه کسانی که در این مانور بزرگ جهان تشیع زحمت کشیدند، تقدیر کوچکی به صورت نمایدن داشته باشیم. بر همین اساس با همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، این همایش برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا رسید.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا