بازدید و نظارت از تأسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند در ایام نوروز

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات تأسیسات گردشگری و کسب رضایتمندی گردشگران در ایام نوروز ، بازدید و نظارت این مدیریت از مراکز اقامتی، هتل ها ، مهمان پذیرها و دفاتر خدمات مسافرتی منطقه، زود تر از هرسال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید محمد سیدی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و استقبال گردشگران از شهرستان های آبادان و خرمشهر؛ بعنوان مقصد اصلی سفر، مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند زود تر از سال های گذشته بازدید و نظارت بر مراکز گردشگری را در دستور کار خود قرارداد.

سیدی ضمن بیان اینکه ارزیابی و کنترل سطح خدمات ارائه شده به گردشگران از اولویت های این مدیریت است؛ اظهار داشت: در راستای تکریم مهمان های نوروزی نظارت مستمر و بازدیدهای دوره ای بر ارائه خدمات تأسیسات گردشگری به جد دنبال می کنیم.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد تا با نظارت مستمر بر رعایت ضوابط و مقررات و ارتقاء سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری منطقه بتوانیم خدمات مطلوبی در ایام نوروز به مسافران ارائه نموده و سفر خوب و خوشی را برای آنها فراهم نمائیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا