فعالیت مرکز درمانی شهید سلیمانی دائمی خواهد بود

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام آغاز فعالیت مرکز درمانی شهید سلیمانی، گفت: ظرفیت اولیه این مرکز۲۶ و حداکثر و در مواقع لزوم ۶۴ تخت است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دکتر سید مهدی موسوی سندرونی، مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت این سازمان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و اقلیم منطقه و موقعیت بین‌المللی مرز شلمچه، طی تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان منطقه آزاد اروند و دانشگاه علوم پزشکی آبادان، مرکز درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی به یُمن آغاز اجتماع عظیم اربعین حسینی، به بهره‌برداری رسیده تا در خدمت زائران امام حسین(ع) باشد.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا خدمات لازم را به گروه های شاغل در پایانه مرزی شلمچه ارائه دهد، گفت: در راستای اقدامات زیربنایی که سازمان منطقه آزاد اروند در پایانه مرزی شلمچه ایجاد کرده، مراسم اربعین حسینی و فعالیت های تجاری این مرز نیاز به یک مرکز درمانی اصولی و ثابت ، را به وجود آورد تا چنین مرکزی احداث و فعالیت آن مستمر باشد.

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که اگر برنامه‌ریزی مدون و درستی داشته باشیم، می‌توانیم خدمات مناسبی ارائه دهیم.

موسوی ظرفیت اولیه این مرکز را ۲۶ و حداکثر و در مواقع لزوم ۶۴ تخت عنوان کرد و ادامه داد: امسال یکی از سال‌های بسیار مهم و با ارزش است که دانشگاه علوم پزشکی با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند، به گواه همه کسانی که به این منطقه عزیمت و در اجتماع عظیم حسین شرکت کردند، یک اقدام کم نظیر را میان همه پایانه های مرزی کشور صورت داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا