صنایع کوچک؛ تبلور سرمایه‌گذاری‌های خرد با برآیندهای کلان برای کشور است

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت ۲۱ مرداد، "روز حمایت از صنایع کوچک" پیامی صادر کرد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پیام معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند آمده است؛

مقام معظم رهبری: آن چیزی که در متن جامعه اشتغال و تحرک ایجاد می کند، صنایع کوچک و متوسط است.

با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در خصوص تولید، حمایت از صنایع کوچک و متوسط می‌تواند باعث ایجاد تحرک، پویایی اقتصادی، تقویت بنیه‌های صنعتی و ایجاد بستر لازم برای اشتغال‌زایی منطقه گردد.

۲۱ مرداد، همه ساله فرصت مناسبی برای تقدیر از تلاشگران و سربازان اقتصادی حوزه صنایع کوچک است که درصد بالایی از اشتغال کشور را بر دوش دارند.

صنایع کوچک و متوسط با ظرفیت اشتغال‌زایی بالا نسبت به سرمایه‌گذاری اندک در تحقق اقتصاد مقاومتی گامی مؤثر برداشته و کمک شایانی را در زمینه ایجاد شغل به دولت می‌کند.

با پیشرفت‌های چشمگیر صنعتی که در سایه حمایت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از محصولات داخلی صورت گرفته است، دستیابی به بالاترین رده‌های صنعتی دور از دسترس نمی‌باشد.

واحدهای تولیدی منطقه آزاد اروند نیز خدمات و کالاهای با کیفیتی تولید می‌کنند که با حمایت از این صنایع و کلیه بنگاه‌های اقتصادی منطقه، خدمات و محصولات آنها ظرفیت جایگزین شدن به جای کالاهای وارداتی را داراست.

معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن ارج نهادن به تلاش تمامی صنعتگران منطقه، حمایت از آنها را سرلوحه فعالیت خود قرارداده است و با هم افزایی دستگاه‌های خدمات رسان و بانکهای منطقه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و بسترسازی مناسب برای اشتغال پایدار منطقه به‌طور مستمر تلاش خود را مضاعف نموده تا شاهد شکوفایی اقتصادی و صنعتی منطقه باشیم.

 

علی خانی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا