برگزاری جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین ۱۴۰۱

رئیس قرارگاه زیرساخت؛ پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد اربعین از برگزاری جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین جهت هماهنگی و ساماندهی استقراربیمارستان، اورژانس و تجهیزات درمانی جهت رفاه حال عاشقان اهل بیت (ع)، خبر داد.

ه گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان ضمن بیان اینکه پیش از ظهر امروز جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی آبادان، هلال احمر و عتبات عالیات با هدف ساماندهی ارائه خدمات به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست تلاش شد تا تصمیمیاتی در رابطه با استقرار کادر بهداشت و درمان و سهولت در تردد خودروهای فوریت های پزشکی و امدادی مستقر در مرز شلمچه در ایام اربعین گرفته شود.

طمیمیان افزود: اسکان کارشناسان بهداشت و درمان، جهت انجام تست کرونا در هنگام بازگشت زوار و تجهیز و بهره برداری از اورژانس مستقر در مرز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

وی در خصوص فراهم سازی برق مورد نیاز کانکس های مورد استفاده نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان، توضیح داد: تا قبل از عملیات اجرایی اربعین حسینی، تامین دیزل ژنراتور برق جهت استفاده اورژانس مستقر در مرز، توسط پالایشگاه آبادان به صورت امانی انجام خواهد شد.

رئیس قرارگاه زیرساخت؛ پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد اربعین با ابراز امیدواری از اینکه همه دستگاه های اجرایی ذیربط با یک توان مضاعف بتوانند اتفاق خوبی را در اربعین ۱۴۰۱ رقم بزنند، تصریح کرد: امسال با توجه به موج گرما و شیوع بیماری های فصلی همه توان و تلاش خود را خواهیم نمود تا با رعایت بهداشت محیط، مواد غذایی و آب شرب مصرفی از بروز بیماری های احتمالی جلوگیری شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا