رشد ۱۰۰ درصدی آمار گردشگران ورودی به منطقه آزاد اروند در نوروز ۱۴۰۱

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از رشد 100 درصدی آمار گردشگران ورودی به منطقه آزاد اروند نسبت به مدت مشابه سال قبل، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی با بیان اینکه حضور گردشگران در مقایسه با آمار مسافرین و میهمانان نوروزی سال قبل بیش از دو برابر بوده است، اظهار داشت: آمار راهیان نور از ۲۵اسفند ۱۴۰۰لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در محدوده خرمشهر و شلمچه، یک میلیون ۲۵۲ هزار و ۷۹۰ نفر بوده که آمار بسیار قابل قبولی است.

فریحی ضمن اشاره به گذشت دو سال از خانه‌نشینی مردم به علت شیوع کرونا؛ بهبود و کنترل شرایط این ویروس منحوس را عامل رشد مطلوب گردشگر در نوروز۱۴۰۱ دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار ورود گردشگران به منطقه حاکی از بازگشت تدریجی شرایط به دوران قبل از کرونا و حضور پرتعداد گردشگران است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح تعداد توریست ها و اسکان انها در سطح هتل ها و مراکز اقامتی رسمی نیز تصریح کرد: آمار اقامت گردشگران از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ دو هزار و ۴۰۰ نفر بوده که با جمع آمار ذکر شده، رشد ۱۰۰ درصدی گردشگران ورودی به منطقه آزاد اروند در نوروز ۱۴۰۱را شاهد بودیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا