اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب و آب های سطحی سایت صنعتی خرمشهر

مدیرتوسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، از اجرای پروژه جمع آوری فاضلاب در محدوده سایت صنعتی خرمشهر با مبلغ اولیه معادل57 میلیارد تومان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمد ناظمی با بیان اینکه ناحیه صنعتی خرمشهر یکی از شهرک های فعال در عرصه تولیدات داخلی است، اظهار داشت: پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب و آب‌های سطحی در محدوده سایت صنعتی خرمشهر به طول تقریبی ۷ کیلومتر با مبلغ اولیه ۵۷ میلیارد تومان در حال اجرا است که تا کنون ۹۸ درصد نیز رشد فیزیکی داشته است

وی مدت زمان انجام این پروژه را ۱۵ ماه عنوان کرد و افزود: پروژه مذکور تا دو ماه آینده به صورت کامل برای بهره برداری آماده می شود.

ناظمی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در محدوده سایت صنعتی خرمشهر، در حال تکمیل زیرساخت زمین هایی است که فاقد امکانات مورد نیاز هستند.

مدیرتوسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند پروژه جمع آوری فاضلاب را در راستای سالم‌سازی و افزایش بهداشت عمومی و ارتقای شرایط زیست محیطی ارزیابی کرد و گفت: توسعه و بهسازی شهرک صنعتی خرمشهر با محوریت آب و فاضلاب و راه سازی در حال انجام است و تا پایان سال به بهره برداری کامل می رسد تا بستر را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کنیم.

خروج از نسخه موبایل