تعمیر و احیاء بیش از ۱۰۰ سیستم سرمایشی اماکن آموزشی، علمی و ورزشی منطقه آزاد اروند

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، از تعمیر و سرویس بالغ بر یکصد سیستم سرمایشی اماکن فرهنگی شهرهای آبادان و خرمشهر در قالب طرح اوقات فراغت، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «ضیاء جعفری» مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای این سازمان، بیان کرد: در منطقه آزاد اروند بیش از دو هزار نفر دانش‌آموز در سامانه اوقات فراغت ثبت نام کردند که این موضوع، نیازمند احیاء سالن‌های ورزشی و پایگاه‌هاى علمی آموزشی بود.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند با هدف ارائه خدمات بهتر در فصل گرما به دانش آموزان منطقه و افزایش کیفیت طرح اوقات فراغت، اقدام به تعمیر و سرویس بیش از یکصد سیستم سرمایشی پایگاه‌های اوقات فراغت در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر نمود، گفت: با مشارکت ادارات آمورش و پرورش دو شهرستان، ۹ پایگاه در منطقه آزاد اروند مشمول این طرح شدند.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منقه آزاد اروند، با اشاره به پایگاه هاى اوقات فراغت مشمول این طرح، یادآور شد: کانون آزادگان، کوثر، دارالقرآن ۱۴ معصوم، دارالقرآن مهدی (عج)، مرکز پویش و دبستان پروین اعتصامی، از جمله پایگاه فرهنگی در شهر آبادان و کانون فرهنگی حورا، مجتمع ورزشی آزادی و مجتمع ورزشی شهیدی، پایگاه‌های فرهنگی خرمشهر در طرح تعمیر و سرویس سیستم‌های سرمایشی بودند.

جعفری با تأکید بر اینکه این اقدامات با هدف افزایش کیفیت و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند امیدوار است با این اقدامات بتواند به شکل مؤثری بر هدفمندسازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اهتمام ورزد.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: همچنین با عنایت به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در رشد و پیشرفت فکری و روحی، افزایش انگیزه جهت کشف استعدادها و پرورش علایق در زمینه ورزش، هنر، موسیقی و… همچنین نقش مهم آن در دوری دانش آموزان از فضای مجازی و استفاده بیش از حد از تلفن همراه، طرح غنی سازی اوقات فراغت در دستور کار سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا