نشست هماهنگی اربعین حسینی در منطقه آزاد اروند برگزار شد

نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند با حضور معاون استاندار خوزستان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مسئولان ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند و استان خوزستان، در نشستی به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

علی زارعی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند که عهده‌دار ریاست ستاد اربعین این منطقه است، در این نشست هماهنگی بر آمادگی و اهتمام این سازمان برای برگزاری اجتماع بزرگ جهان اسلام در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.

رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند، تأکید کرد: ضمن برخورداری از زیرساخت‌های ایجاد شده در سال‌های گذشته توسط سازمان منطقه آزاد اروند در مرز شلمچه، نسبت به تقویت این امکانات و توسعه زیرساخت‌ها جدیت بیشتری به خرج خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مرکزیت اروند در مناطق آزاد کشور در حیطه اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: ستاد اربعین حسینی منطقه آزاد اروند از همه ظرفیت‌های مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور بهره خواهد جست و برای ارائه خدمات بهتر به زائران، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در نشست ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند که در ساختمان شهید آیت‌الله رئیسی برگزار شد، «ولی‌اله حیاتی» معاون امنیتی، انتظامی استاندار خوزستان در خصوص اهمیت اجتماع همه ساله و بزرگ جهان اسلام در منطقه آزاد اروند سخن گفت.

دبیر ستاد اربعین استان خوزستان، ضمن تقدیر از همکاری و اهتمام سازمان منطقه آزاد اروند مبنی بر ایجاد بسترهای لازم و پدیدآوردن زیرساخت‌های مورد نیاز پذیرایی از زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، خواستار بسیج همه جانبه برای فعالیت مواکب و استقبال و تردد زوار اباعبدالله الحسین(ع) و تسریع در عملیات‌های ساماندهی و عمرانی در پایانه مرزی شلمچه شد.

بر اساس این گزارش، در نشست هماهنگی میان مسئولان ستاد اربعین حسینی استان خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند، پیرامون سفر احتمالی وزرای کشور ایران و عراق در اروند پیرامون بررسی موضوع اربعین حسینی در چند روز آینده، برنامه‌ریزی و تبادل نظر صورت گرفت.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا