کارگاه «انتخاب رشته» ویژه دانش‌آموزان پایه نهم منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

به همت مدیریت آموزش، توسعه و تعالی کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند و با مشارکت اداره آموزش و پرورش خرمشهر، یک دوره کارگاه آموزشی انتخاب رشته ویژه دانش‌آموزان پایه نهم متوسطه اول در شهرهای آبادان و خرمشهر، برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «ضیاء جعفری»مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کار این سازمان، بیان کرد: همایش انتخاب رشته و هدایت تحصیلی ویژه دانش‌آموزان پایه نهم متوسطه اول در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه در سالن همایش‌های شهید سیاح طاهری ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش، دکتر«حامد حیدری» مشاور و سخنران برجسته کشوری، به اهمیت انتخاب رشته و راه‌های یک انتخاب صحیح تحصیلی را به دانش‌آموزان این پایه آموزش خواهد داد.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بخشی از این همایش بصورت کارگاه آموزشی با محوریت صفر تا صد انتخاب رشته برای دانش‌آموزان پایه نهم و معرفی رشته‌های تحصیلی، فعالیت خواهد کرد.

جعفری با بیان اینکه این رویداد با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند جهت ثبت‌نام و حضور با شماره تلفن ۰۹۹۰۷۲۱۸۶۳۷ تماس حاصل نموده و برای آگاهی بیشتر از آموزش‌های آن اولیا دانش‌ آموز نیز می‌توانند در این همایش حضور یابند.

پایان پیام/

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا