وظیفه سازمان منطقه آزاد اروند خدمت رسانی به زوار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه ستاد اربعین این سازمان، گفت: وظیفه سازمان منطقه آزاد اروند حضور باشکوه در اربعین و خدمت رسانی به زوار است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم برای خلق حماسه در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارداشت: باید عملکردمان در دستگاه های اجرایی به گونه ای باشد که مردم را به آینده امیدوار نمائیم ؛ اگر هرکس در جایگاهی که حضور دارد به وظیفه خود عمل کند مردم به آن دستگاه اعتماد پیدا می کنند و در بزنگاه های مهم کشور مشارکت فعال خواهند داشت.

وی افزود: وظیفه سازمان منطقه آزاد اروند حضور باشکوه در اربعین و خدمت رسانی به زوار است. این سازمان خدمت کردن به عاشقان اباعبدالله را افتخار خود می داند و به آن می بالد و همواره بعنوان خادمین این امام همام خدا را شاکر هستیم که در این اجتماع بزرگ بین المللی سهیم می باشیم.

رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: استفاده از تجربیات سال های گذشته و درس آموخته های پیشین باعث می شود بتوانیم خدمات ماندگار و بهتری را به مردم شریف و عزاداران سید الشهدا و زائرین اربعین ارائه دهیم.

زارعی خطاب به روسای کمیته های مختلف ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: فعالیت های عمرانی، فرهنگی و رسانه ای طبق مصوبات در محدوده دو هکتاری با قدرت و قوت برنامه ریزی و اجرا گردد.

وی تصریح کرد: همچنین برای عبور و مرور راحت و روان زائران سید الشهدا جاده های دسترسی، خدمات امدادی و بهداشت و درمان؛ مانند اورژانس و آتشنشانی تقویت و هماهنگی های لازم با فراجا، پلیس راهور و سایر دستگاه های خدمات رسان انجام پذیرد.

در ادامه جلسه جانشین رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند به ارائه گزارش عملکرد این ستاد پرداخت و یادآورشد؛ کمیته های مختلف فعالیت های خود را شروع نموده و در حال انجام مأموریت های محوله هستند.

لازم به ذکر است جلسه ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند هر یکشنه در ساختمان مدیریت شلمچه برگزار می گردد.

خروج از نسخه موبایل