با مشار‌کت سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفت؛ برپایی اردوی جهادی دندانپزشکی در مینوشهر

با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و همت گروه خادمین حیدر کرار (ع) اردوی جهادی دندانپزشکی در درمانگاه امام علی (ع) مینو شهر به مدت ۳ روز برپا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام «علی هوشمندزاده» مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی این سازمان، بیان کرد: با مشارکت مدیریت اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند و همت گروه خادمین حیدر کرار (ع) یک اردوی ۳روزه توسط جهادگران عرصه سلامت در مرکز درمانی امام علی(ع) مینوشهر در حال برگزاری است.
وی افزود: در این رویداد انسان دوستانه، بالغ بر ۴۰ پزشک، همیار پزشک، نیروی جهادی داوطلب و … با همکاری، همدلی و مشارکت به حدود ۷۰۰ نفر از اهالی مینوشهر، مددجویان نهادهای حمایتی و افراد بی بضاعت، خدمات دندانپزشکی سطح ۱و۲ ارائه می‌نمایند.
مدیر اجتماعی و محرومیت‌زدایی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در این رشته کمک‌های پزشکی خدماتی همچون ترمیم، عصب کشی، کشیدن دندان و … به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود.
هوشمندزاده یادآور شد: خدمات رسانی این گروه جهادی از ۱۳ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه جاری صورت خواهد گرفت و یک روز پیش از آن نیز، گروه پزشکی با استقرار در این مرکز درمانی، یونیت‌های دندانپزشکی را نصب و آماده‌سازی کرده و از متقاضیان پذیرش شده نیز ثبت نام به عمل آوردند.
پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا