آغاز به کار نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، «ایران اکسپو ۲۰۲۴ » خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، روح اله خزایی با اشاره به اینکه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می شود، گفت: صبح امروز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، و سایر مسوولان و نماینده کشورهای مهمان افتتاح و غرفه منطقه آزاد اروند نیز رسماً فعالیت خود را در این نمایشگاه آغاز کرد.

خزایی اظهار داشت: در این نمایشگاه که از امروز ۸ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد، منطقه آزاد اروند به ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری، فرصت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادرات محور خود خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه کالایی هایی نظیر صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی، مورد توجه قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا