پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

«علی زارعی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ ( سوره توبه / ۵۲)

بار دیگر شاهد جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم جعلی وسفاک صهیونیستی در تجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بودیم که در پی آن سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر «زاهدی» و تنی چند از سرداران جان برکف جبهه مقاومت به فیض شهادت نائل آمده و به آرزوی دیرینه خویش رسیدند.

این رژیم کافر ضد بشری همچون موجودی وحشی که دایره محاصره را بر خود تنگ دیده به هر سویی حمله ور گردیده و برای رهایی از منجلابی که خود برای خویش ساخته دست و پا می‌زند.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی، نفس این رژیم به شماره افتاده است و برای فرار از فشارهای داخلی و بین المللی دست به هرجنایتی ازجمله کودک کشی و نسل کشی می زند؛ امروز جهانیان با خوی سبعانه این گروه نژادپرست آشناترگردیده و در افکار عمومی جهان منفورتر از همیشه شده‌اند.

بی شک رزمندگان سپاه اسلام و جبهه مقاومت این حمله ناجوانمردانه صهیونیست‌ها را بی‌ پاسخ نخواهند گذاشت و انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور با پاسخ دندان شکن خانه سست عنکبوتی آنان را به هم بریزند و چنان ضربه‌ای به پیکر بی‌جان این رژیم وارد سازند که ارکان از هم پاشیده و پوسیده آنان را امکان بازسازی و استواری دوباره مهیا نباشد. شهید سرافراز اسلام سرلشکر زاهدی و همه شهدای این حمله در روز شهادت بزرگ مرد تاریخ اسلام، حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام جام شهادت سعادت آفرین را نوشیدند و درخت مقاومت را آبیاری نمودند، اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک رژیم منفور و سفاک صهیونیستی، عروج ملکوتی مجاهدان راه حق را محضر رهبرفرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده محترم شهیدان تبریک و تسلیت عرض نموده وبرای ارواح طیبه شهدا، رضوان الهی وعلو درجات و برای همه بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

علی زارعی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا