برگزاری جشن روزه اولی ها در شهرستان خرمشهر

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: دختران روزه اولی شهرستان خرمشهر با برپایی مراسمی، اولین سال حضور در مهمانی خدا را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان پور با اشاره به برگزاری مراسم جشن بزرگ روزه اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان خرمشهر، اظهار داشت: این مراسم با حضور ۳۰۰ دانش آموز کلاس سوم دبستان که به سن تکلیف رسیده اند در سالن خلیج فارس این شهرستان، برگزار شد.

وی افزود: این جشن با هدف تجلیل از دخترانی که به سن تکلیف رسیده و برای نخستین بار در ماه ضیافت الهی فریضه روزه را به جا آورده اند؛ با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری، ناحیه مقاومت و اداره ارشاد شهرستان خرمشهر برپا گردید.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند برگزاری رویدادهای فرهنگی برای دانش آموزان که سرمایه های این مرز و بوم هستند را بسیار مهم دانست و گفت: در این مراسم بسته های فرهنگی شامل مهر، تسبیح، جانماز و …  به رسم یادبود به روزه اولی ها اهدا شد و در پایان نیز صرف افطاری از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم انجام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا