اعلام برنامه های مدیریت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند برای ماه مبارک رمضان و نوروز

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز، ویژه برنامه های متنوعی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان پور ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن برنامه‌های فرهنگی و هنری ایام ماه مبارک رمضان و نوروز را تشریح کرد و افزود: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای سال نو و ماه مبارک رمضان که امسال با نوروز همزمان شده، ترتیب داده است.

وی با اشاره به اینکه در دو شهرستان آبادان و خرمشهر همزمان ویژه برنامه های در نظر گرفته شده اجرا خواهند شد، اظهار داشت: جشن روزه اولی ها، جشن بزرگ ویژه ایام نوروز وجشن میلاد امام حسن(ع) (گرگیعان) و ۸ شب محفل انس با قرآن کریم از جمله رویدادهای برنامه ریزی شده برای این دو شهرستان ویژه ایام مذکور خواهد بود.

قانعیان پور تصریح کرد: ۳ شب محفل انس با قرآن در آبادان، خرمشهر و مینو شهر با حضور استاد «حامد علیزاده» و اجرای گروه های هنری در روز شهادت امیرالمومنین(ع) در پارک های سطح منطقه نیز از دیگر رویدادهایی است که به همت این مدیریت و هنرمندان منطقه ایفا خواهد شد.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند گفت: ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن می باشد، فرصت مغتنمی است برای انس بیشتر با قرآن، دعا و نیایش؛ در همین راستا سازمان منطقه آزاد اروند اقدام به خرید ۳ هزار جلد قرآن کریم و ۳ هزار عدد رحل برای مساجد نمود که توسط سازمان های تبلیغات شهرستان آبادان و خرمشهر، بین مساجد توزیع گردید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا