«منطقه آزاد اروند» جایگاه دوم مناطق آزاد کشور را در ارزیابی سالانه حائز شد

در ارزیابی سالانه صورت پذیرفته توسط دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و ارائه آن در هیأت دولت، منطقه آزاد اروند حائز جایگاه دوم شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «محمود ازند» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان، بیان کرد: بر اساس رصد، کنترل، پایش و بررسی‌های صورت پذیرفته توسط دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، در ارزیابی‌ صورت گرفته در ۱۱ ماه از سال جاری، سازمان منطقه آزاد اروند جایگاه دوم را در میان مناطق آزاد کشور حائز شد.
وی با بیان اینکه نتایج این ارزیابی طی گزارشی توسط دبیر محترم شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به استحضار ریاست محترم جمهور و برخی اعضای کابینه دولت نیز رسیده است، گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در انجام وظایف و مأموریت‌های محول در حوزه‌های اقتصادی، مدیریت منابع، عمرانی و زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، حقوقی، فن‌آوری اطلاعات و تصویرسازی (روابط عمومی و امور بین‌الملل) با کسب امتیاز ۶۳.۹ رتبه دوم مناطق آزاد کشور با کسب کرد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک، کسب این جایگاه را حاصل تلاش همه جانبه همه بخش‌های این سازمان قلمداد کرد و یادآور شد: در این ارزیابی، منطقه آزاد ارس با کسب ۷۲ امتیاز، در جایگاه نخست ایستاد.
ازند افزود: بر اساس این ارزیابی، مناطق آزاد ارس و اروند عملکرد مطلوبی را به ثبت رسانده و رتبه سبز را در میان مناطق آزاد کشور تصاحب کردند.
پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا