بازدید مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد از روند احداث پل شهدای اروند

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور صبح امروز در جریان سفر یک روزه به اروند از روند احداث پل شهدای اروند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ حجت الله عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت های مناطق آزاد اجرای طرح‌های عمرانی و مشارکت در آبادانی مناطق است که از نظر عمرانی تاکنون وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه  ۶۰درصد بودجه مناطق آزاد وتجاری  کشور در طرح‌های عمرانی و زیرساختی هزینه می‌شود؛ خاطر نشان کرد: از آن جایی که بودجه عمومی کشور بیشتر صرف حقوق و دست مزد و مصارف جاری است در مناطق آزاد موضوع برعکس است و رشد عمران و آبادی از متوسط کشور بیشتراست.

این مقام مسئول به اجرای بیش از۱۸ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از این طرح‌های مهم پل شهدای اروند است که ارزش اقتصادی و اجتماعی بالایی در منطقه دارد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و تجاری مناطق آزاد کشور افزود: اجرای پل شهدای اروند خرمشهر ۳۷ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد و از برنامه زمان بندی پیش بینی شده  ۷ درصد جلوتر است و در حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای آن در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا