پوستر «جایزه دانشگاهی شهید بهروز مرادی» رونمایی شد

پوستر جایزه دانشگاهی «شهید بهروز مرادی» در دو بخش هنری و پژوهشی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران و با حضور معاون دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دانشگاه هنر اصفهان در نظر دارد با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند یاد و خاطره شهدایی که در حوزه هنر فعالیت کردند را ارج نهد و در اولین گام جایزه هنر و پایداری به شکل دوسالانه به نام شهید بهروز مرادی نام گذاری شد.

روایت هنر و اندیشه پایداری اولین دوسالانه در رشته های عکاسی، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی و پژوهش های هنری با جایزه دانشگاهی شهید بهروز مرادی است که با هدف پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید هنرمند بهروز مرادی توسط دانشگاه هنر اصفهان برگزار می شود.

شهید بهروز مرادی ، در سال ۱۳۳۵ در خرمشهر و در خانواده ای اصفهانی دیده به جهان گشود. ایشان دانشجوی رشته صنایع دستی دانشگاه هنر(پردیس اصفهان) و از شهدای بنام و بسیار مؤثر هشت سال دفاع مقدس می باشند که از نخستین روزهای تهاجم دشمن به مرزها فعّالانه در صحنه حضور داشته و جزو چند نفر آخر مدافعان خرمشهر در کنار شهید جهان آرا بودندکه پس از سقوط خرمشهر باهم عهد بستند که«تا شهر را از بعثیها پس نگیریم ، به مرخصی نمی رویم.» و این چنین نیز شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا