نخستین نشست کمیته راهبردی شیلات منطقه آزاد اروند برگزار شد

مدیر کشاورزی، شیلات و دامپروری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: کارگروه تخصصی و راهبردی شیلات منطقه آزاد اروند، برای نخستین بار تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «محمد سقا کهوازی» مدیر کشاورزی، شیلات و دامپروری این سازمان، بیان کرد: نخستین نشست کارگروه راهبردی شیلات منطقه آزاد اروند با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط با شیلات منطقه برگزار شد.

وی با تشریح اهداف این کارگروه، گفت: تبیین چشم‌انداز تشکیل کمیته راهبردی شیلات منطقه آزاد اروند، از جمله اهداف راه‌اندازی این کارگروه است.

مدیر کشاورزی، شیلات و دامپروری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در این نشست، نیازهای مشهود و توانایی‌هایی بالقوه در حوزه شیلات منطقه آزاد اروند مورد بررسی قرار گرفت.

کهوازی ادامه داد: همچنین نقطه نظرات دستگاه‌های مسئول در این حیطه اخذ و در راستای ارتقای کیفی فعالیت این کمیته به کار گرفته شد.

وی یادآور شد: همچنین مشکلات و موانع موجود در حیطه شیلات منطقه توسط صاحبان مشاغل فعال در منطقه آزاد اروند ارزیابی و راه‌های اجرایی و عملیاتی در جهت رفع موانع نیز بررسی شد.

مدیر کشاورزی، شیلات و دامپروری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان از برگزاری نشست‌های تخصصی تر این این حوزه در آینده نزدیک خبر داد.

پایان پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا