بررسی ارائه تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: بررسی ارائه تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی در بازدید از چند کارگاه تولیدی صنایع دستی ضمن در جریان قرار گرفتن مشکلات و چالش های پیش روی این هنرمندان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای اروند در زمینه گردشگری و صنایع دستی، ساماندهی اعتبارات جهت پرداخت تسهیلات به هنرمندان این عرصه بسیار ضروری است.

وی ایجاد زیرساخت‌ها در منطقه را مهم ارزیابی کرد و گفت: با احداث بازارچه چند منظوره صنایع دستی و سرمایه گذاری در این حوزه، زیرساخت های اقتصادی منطقه تقویت خواهد شد به همین منظور در تلاش هستیم این اتفاق در کوتاه ترین زمان اجرایی شود.

زارعی در ادامه افزود: در راستای حمایت بهتر و همچنین بررسی ویژه ظرفیت‌های صنایع دستی منطقه آزاد اروند، بازدیدهای مستمر از کارگاه‌های صنایع دستی منطقه را با همراهی مدیر گردشگری این سازمان آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در توانمندسازی هرچه بیشتر این هنرمندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش آموزش را یکی از مولفه‌های مهم توسعه صنایع دستی دانست و تصریح کرد: یکی از موارد مهمی که سبب توسعه صنایع دستی می‌شود؛ برگزاری دوره‌های آموزشی مانند بازاریابی، بسته بندی، دیجیتال مارکتینگ، حضور موفق نمایشگاهی و … است که همه موارد فوق در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا