اعطای سند ۱۸۰ قطعه زمین توسط سازمان منطقه آزاد اروند به خانواده معظم شهدا و ایثارگران

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از اعطای سند 180 قطعه زمین به 600 متقاضی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ علی زارعی در نشستی که بعد از ظهر امروز با حضورمدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، روسای این بنیاد درشهرستان‌های آبادان و خرمشهر و جمعی از مسئولین محلی در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد ؛ افزود: این مهم در راستای اجرای تفاهم نامه منعقد شده انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد اروند بر خود وظیفه می‌داند با استفاده از همه ظرفیت‌ها به ارائه خدمات نظیر واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بپردازد؛ خاطر نشان کرد: با تحویل این اسناد به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان ۲۰۰خانوار در شهرستان آبادان و ۴۰۰ خانوار در شهرستان خرمشهر منتفع خواهند شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: انتظار می رود؛ مراسم قرعه کشی و واگذاری زمین های مذکور توسط بنیاد شهید و با همکاری ادارات ثبت اسناد و راه و شهرسازی تا قبل از دهه مبارک فجر انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا