برگزاری جلسه شورای اداری منطقه آزاد اروند

جلسه شورای اداری منطقه آزاد اروند به ریاست «علی زارعی» مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، ظهر امروز و با حضور مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی و ادارات مستقر در شهرستان های آبادان و خرمشهر، جلسه شورای اداری منطقه آزاد اروند به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در محل این سازمان، برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در این نشست همدلی و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی برای رسیدن به خرد جمعی جهت رفع مشکلات منطقه را لازم و ضروری دانست و از عدم حضور برخی از مسئولین و مدیران غایب در جلسه، ابراز گلایه کرد.

علی زارعی شرایط عمرانی و فرهنگی منطقه را مناسب ندانست و خواهان حضور و همراهی بیشتر متولیان امر در کنار سازمان منطقه آزاد اروند برای رسیدن به نتیجه مطلوب و در خور شأن اروند نشینان شد.

وی همچنین دستگاه های اجرایی را مکلف به حضور مستمر در جلسات شورای اداری نمود و قرار شد در نشست بعدی سازمان منطقه آزاد اروند گزارشی از عملکرد شش ماه نخست سال جاری را منتشر کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد؛ تنها راه برون رفت از شرایط نامساعد در حوزه های مختلف شهرهای محدوده منطقه آزاد اروند، هماهنگی و هم افزایی همه نهادها و دستگاه های اجرایی و جلوگیری از موازی کاری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا