سیاست گذاری سازمان منطقه آزاد اروند بر ایجاد رفاه نسبی و انتفاع مردم است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: سیاست‌گذاری این سازمان در راستای انتفاع مردم از ظرفیت‌ها و امکانات منطقه و ایجاد یک رفاه نسبی برای شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «علی زارعی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان با اشاره به سفر معاون امور حقوقی رئیس جمهور به این منطقه، بیان کرد: هدف از سفر معاون امور حقوقی ریاست محترم جمهور این است که بتوان بر اساس مشاهدات میدانی، یک نظریه کارشناسی اخذ کرده و به تبع آن امکان اخذ یک تصمیم متناسب با نیاز منطقه در دولت فراهم شود.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا حداکثر بهره‌برداری از منابع را در منطقه داشته باشیم، افزود: مصمم هستیم تا برای اهدافی که تشکیل منطقه آزاد بر اساس آن صورت پذیرفته، تلاش لازم را صورت داده و گام مثبتی برداریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به سیاست‌گذاری این سازمان برای انتفاع مردم از یک رفاه نسبی و ظرفیت‌ها و امکانات منطقه، تصریح کرد: یکی از مسائلی که در سفر معاون رئیس جمهور به دنبال حل و فصل آن هستیم، شرایط فضای پیرامونی مرزها است که بتوانیم بر اساس آن با همراهی و نگاه مثبتی که نزد نیروهای مسلح وجود دارد، زمینه‌ای را ایجاد کنیم که مردم از اراضی مرزی بهره‌مند شده و مثل طرف عراقی، مردم اروند نیز از فضای آبی-مرزی خود بهره‌مند شوند و به زمین های خود بازگردند.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا