آخرین روند پروژه ساماندهی و ساحل‌سازی اروند صغیر بررسی شد

استاندار خوزستان به همراه مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، از روند پروژه ساماندهی و ساحل‌سازی اروند صغیر، بازدید به‌عمل آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، استاندار خوزستان، به همراه مدیرعامل، معاون و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند از روند پیشرفت پروژه ساماندهی و ساحل‌سازی اروند صغیر بازدید به عمل آوردند.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی سازمان منطقه آزاد اروند در فاز اول به پایان خواهد رسید.

استاندار خوزستان در خلال بازدید از این پروژه، بیان کرد: شاهد اقدامات خوبی در مینوشهر هستیم که همواره این جزیره معروف بوده به محل زندگی شهروندان ولایی و مدافع مرزهای کشور در مقابل تجاوز دشمن که در دوران دفاع مقدس نیز شاهد این رشادت‌ها از مردم این منطقه بوده‌ایم.

دکتر محراب حسینی، تصریح کرد: ما در مجموعه دولت و سازمان منطقه آزاد اروند در تلاش هستیم تا رضایتمندی مردمان این خطه را به دنبال داشته باشد و در کنار آن خانواده‎ها از این ساحل زیبا استفاده لازم بهره‌مند باشند.

وی ضمن تمجید از اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند به جهت فعالیت‌های عمرانی و پروژه‌های فعال در منطقه آزاد اروند، یادآور شد: امیدوارم با فرارسیدن نوروز و سفر راهیان نور به منطقه، این جاذبه‌ها بتواند اعتلای شاخص‌های گردشگری منطقه را نشان دهد و میمهمانان این منطقه شاهد یک تغییر اساسی باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، نیز در این بازدید ضمن بیان اینکه در تلاش هستیم تا این پروژه در زمان مقرر به پایان برسد تا هزینه‌های اضافی را بر دوش این سازمان نگذارد، اظهار کرد: تعریف این پروژه اهداف رفاهی در پیش روی خود دارد و منتج به این خواهد شد که راه‌های دسترسی به دیگر نقاط مینوشهر نیز تسهیل گردد.

زارعی با تأکید بر ارتقاء شاخص گردشگری در منطقه آزاد اروند با به سرانجام رسیدن این پروژه، یادآور شد: امتداد یافتن جاده ساحلی اروند صغیر می‌تواند پیامدهای خوبی را در حیطه اقتصادی نیز به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تمرکز بر تحول در اقتصاد منطقه، بر روی تمکین از مسئولیت‌های اجتماعی خود معطوف است و تخصیص ۱۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی خود، اهداف توسعه طلبانه خود را در منطقه دنبال خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پروژه ساماندهی و ساحل سازی اروند صغیر، از ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری آغاز و با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد تومان به مدت ۱۲ ماه در فاز اول به پایان خواهد رسید.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا