اوضاع فلسطین اشغالی در جریانات اخیر بررسی و روشنگری شد

جریانات اخیر فلسطین اشغالی با حضور دکتر صادق کوشکی تحلیل‌گر مسائل خاورمیانه و استاد دانشگاه تهران در سازمان منطقه آزاد اروند، بررسی و روشنگری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز یکم آبان ماه و همزمان با یورش وحشیانه رژیم غاصب، جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری، نشستی به منظور بررسی اوضاع فلسطین اشغالی و روشنگری در خصوص جریانات اخیر، با حضور دکتر«صادق کوشکی» تحلیل‌گر مسائل خاورمیانه و استاد دانشگاه تهران در سالن همایش‌های شهید قنوتی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

سخنران این مراسم به واکاوی و تبیین پیشینه تاریخی و اقدامات مزدورانه رژیم صهیونیستی و ارتباط آن با موجودیت کشور مجهول اسرائیل پرداخت.

این نشست، با هدف پاسخگویی به سوالاتی پیرامون وضعیت کنونی فلسطین به ویژه ساکنان غزه و کرانه باختری و چرایی پیوستن اکثریت ساکنان این دو منطقه به گروه‌های مقاومت ضد صهیونیستی و تبیین سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال مسئله فلسطین و مشروعیت رژیم صهیونسیتی برگزار شد.

این نشست روشنگرانه، به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارمندی منطقه آزاد اروند برگزار شد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا