برگزاری همایش آشنایی با روش های تأمین مالی جمعی در منطقه آزاد اروند

برای نخستین بارهمایش آشنایی با روش های تأمین مالی جمعی، از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ مدیر آمار و کنترل پروژه این سازمان با اشاره به اینکه همایش مذکور با حضور بزرگترین پلتفرم تأمین مالی جمعی در ایران انجام شده است؛ گفت: این همایش با هدف معرفی و تحلیل روش تأمین مالی جمعی در شرکت های کوچک و متوسط برگزار شد.

محمد سقا کهوازی برگزاری این همایش را گامی در توسعه اقتصادی منطقه آزاد اروند دانست و افزود: یکی از دغدغه های اصلی هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند تأمین مالی پروژه های صنعتی و سرمایه گذاری در این منطقه است.
وی اظهار داشت: در عصر جدید و اتفاقاتی که در دنیا رخ داده روش های دیگری غیر از روال بانکی وجود دارد که یکی از آنها روش های تأمین مالی جمعی است.

کهوازی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های جدی کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوپا، تأمین مالی ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه است، خاطرنشان کرد: طی بررسی هایی که توسط سازمان منطقه آزاد اروند انجام شد، تیم دعوت شده پیگیری های بسیار موثری در حوزه تخصی خود دارند و در حال حاضر و در کل کشور یکی از بزرگ ترین پلتفورم هایی می باشند که مشغول به تأمین مالی کارآفرینان هستند.
مدیر آمار و کنترل پروژه سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در این همایش تلاش شد آموزش های لازم برای اینکه واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند به درستی ارائه شود.

در بستر تأمین مالی جمعی، کارآفرینان می‌توانند با ارائه شرح کاملی از ایده و یا محصول خود در پلتفرم‌های مشخص، اقدام به جمع‌آوری منابع از افراد در قالب‌‌های مختلف کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا