تشکیل کمیته‌های تخصصی احیای بخش تولید در منطقه آزاد اروند

حل مشکل تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران جز تعامل و هم‌اندیشی و بهره‌گیری از تجارب مشاوران مجرب در حیطه سرمایه‌گذاری مقدور نیست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند به نقل از خبر آنلاین ؛ «روح‌الله خزایی» از تشکیل کارگروه‌های تخصصی تولید در منطقه آزاد اروند خبر داد و اظهار کرد: در سلسله نشست‌ها با کمیته هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، از فعالان اقتصادی مجرب دعوت و نظرات ایشان احصاء شد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه این هم‌افزایی و شور جمعی منجر به تشکیل کمیته‌های فرعی و تصمیمات مؤثر و عملیاتی شد، افزود: حل مشکل تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران جز تعامل و هم‌اندیشی و بهره‌گیری از تجارب مشاوران مجرب در حیطه سرمایه‌گذاری مقدور نیست.

وی، با اشاره به حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در سلسله نشست‌های مشترک، متعدد و جداگانه با فعالان اقتصادی، تصریح کرد: سیاست مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند افزایش تولید، جذب سرمایه‌گذار و ارتقاء میزان صادرات به انضمام مراودات بین بخشی و بین‌المللی است که این امور در حال پیشبرد است.

خزایی ادامه داد: همچنین برای نخستین بار کمیته تخصصی تولید و گمرک را در واحدهای صنعتی تشکیل داده و موارد را با حضور دستگاه‌های مرتبط به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار دادیم.

وی با تاکید بر پرهیز از تشریفات مرسوم و نشست‌های بی‌ثمر در راستای احصاء مسائل، اشاره کرد: کمیته‌های تخصصی و کارگروه‌های کوچک در راستای حل موانع و مشکلات واحدهای تولیدی ورود لازم را صورت داده و پس از اخذ تصمیمات مورد نیاز، این مصوبات را عملیاتی کرده است.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه تمامی این نشست‌ها، با محوریت دستور جلسه برگزار شده و در حال حاضر نیز نشست‌هایی با حضور استاندار خوزستان برای رفع موانع در سطوح کلان برگزار می‌شود، گفت: یکی از مواردی که همواره در این نشست‌ها مطرح، پیگیری و مصوب شده و برای کمیته رفع موانع تولید در کشور ارسال می‌شود مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران منطقه است.

وی در پایان از برگزاری این قبیل نشست‌ها در شش ماه نخست امسال به صورت جداگانه و تخصصی خبر داد و عنوان کرد: تمام مواردی که نیاز به طرح در سطوح کلان استان و کشور بوده مصوب و به مرکز اطلاع داده شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا