تشکیل کمیته‌های تخصصی احیای تولید در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از تشکیل کمیته‌های تخصصی احیای بخش تولید در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند به نقل از ایسنا ؛روح‌الله خزایی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی احیای بخش تولید در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: حل مشکل تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران جزء با تعامل و هم‌اندیشی و بهره‌گیری از تجارب مشاوران مجرب در حیطه سرمایه‌گذاری مقدور نیست.

وی افزود: سیاست مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند افزایش تولید، جذب سرمایه‌گذار و ارتقاء میزان صادرات به انضمام مراودات بین بخشی و بین‌المللی است که این امور در حال انجام است.

خزایی ادامه داد: همچنین برای نخستین بار کمیته تخصصی تولید و گمرک را در واحدهای صنعتی تشکیل داده و موارد را با حضور دستگاه‌های مرتبط به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بتوانیم با حل مشکلات به رونق تولید کمک کنیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: کمیته‌های تخصصی و کارگروه‌های کوچک در راستای حل موانع و مشکلات واحدهای تولیدی تصمیمات و مصوبات لازم را اتخاذ و پس از آن، این مصوبات را عملیاتی می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از مواردی که مطرح و پیگیری و برای کمیته رفع موانع تولید در کشور ارسال می‌شود مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران منطقه است که امیدواریم با پیگیری‌ها در سطح ملی هرچه سریعتر حل شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا