تاکید بر امیدبخشی رسانه ملی در فضای جامعه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در دیدار با قائم مقام، معاونین و مدیران صداوسیمای مرکز آبادان، بر لزوم امیدبخشی به فضای جامعه،تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز میزبان قائم مقام، معاونین و مدیران صداوسیمای مرکز آبادان بود.

این نشست با محوریت تعامل و هم‌افزایی میان این سازمان و رسانه ملی برگزار شد.

همچنین در این نشست، ضمن تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف منطقه در حیطه‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی، پیشنهاد شد تا برنامه‌هایی در راستای معرفی ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند در حیطه‌های مختلف تهیه و پخش شود.

تولید محتوا، پوشش رخدادهایی که منجر به ایجاد امید در جامعه می‌شود، همچنین تهیه گزارش از روند تولید، صادرات، تردد گردشگران و برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی در منطقه توسط صدا و سیمای مرکز آبادان، از دیگر محورهای گفت‌وگوی دو طرف بود که مدیران صداوسیما بر این اقدام تأکید داشتند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن تأکید بر تقویت و توسعه کیفی صداوسیمای مرکز آبادان به عنوان چشم بینا و زبان گویای منطقه، اظهار کرد: این سازمان به دنبال تحول در منطقه آزاد اروند است و در همین راستا، نیاز است که ضمن اطلاع‌رسانی صحیح به شهروندان، امید نسبت به آینده‌ای روشن در شهرهای آبادان و خرمشهر در جامعه منعکس شود.

علی زارعی با اشاره به فضایی که استکبار با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای در تلاش است تا موضوعات کشور را در جهان وارونه جلوه دهد، گفت: تزریق امید به جامعه رسالت انکارناپذیر رسانه است که باید در راستای ایجاد آن و بیان واقعیات در جامعه حداکثر تلاش صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند نیز در راستای تقویت صداوسیمای مرکز آبادان از هیچ تلاشی فروگذارنخواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر نیز توسعه گردشگری است؛ یادآور شد: شهرهای آبادان و خرمشهر در بسیاری از موارد به شهر اولین‌ها شهره هستند که باید روی این موضوع نیز کار بیشتری صورت پذیرد چرا که این مسئله در جذب گردشگر و تقویت این حوزه اثر گذار است.

زارعی خاطرنشان کرد: بر همین اساس، تهیه برنامه‌های موضوعی به صورت هفتگی و یا روزانه، می‌تواند مردم را از خدمات انجام گرفته آگاه سازد و عمده فعالیت‌هایی که در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی صورت می‌پذیرد، به سمع و نظر مخاطب اروندنشین و فرای این سرزمین برسد.

 

پایان پیام/

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا