راهپیمایی اربعین هر سال پرشورتر برگزار می‌شود

 مدیرعامل سازمان منطقه ازاد اروند در همایش بزرگ مشترک عشایر ایران و عراق گفت: راهپیمایی اربعین هر سال پرشورتر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی با امور بین‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند، در اولین روز ماه صفر و به‌مناسبت آغاز حرکت مردمی اربعین حسینی، شیوخ، زعما، بزرگان و عشایر غیور جهان تشیع ایران و عراق، در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن عرض خیرمقدم به علما، زعما، شیوخ،مسئولان و میهمانان ایرانی و عراقی این گردهمایی، درخلال این همایش بیان کرد: وظیفه خودم می‌دونم از توی ملت شهید پرور ایران از همه شما تشکر کنم.

مهندس علی زارعی افزود: شما به جهان وحدت را یاد دادید و کرامت شما و مهمان نوازی شما توفیق و رحمت الهی است که نصیب همه زائران شده است و خداوند متعال را بابت این توفیق سپاسگزاریم.

وی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حادثه بزرگی است که هر سال پرشورتر برگزار می‌شود و چشم جهان را به این موضوع خیره می‌کند. اینکه امروز ما حول محور امام حسین علیه السلام جمع شده‌ایم و شعار الحسین گنج معنا را زمزمه می‌کنیم اتفاق بزرگیست که به یمن اربعین حسینی اتفاق افتاده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، یادآور شد: در جهانی که همه مستکبرین در تلاش هستند که اثری از اسلام و وخدت مسلمین باقی نماند، این راهپیمایی بزرگ و این تجمع برادرانه، پاسخی کوبنده است که به عنوان یک حرکت تبلیغی بزرگ در عالم تشیع مشتی کوبنده بر تمام مستکبران عالم خواهد بود.

وی افزود: در روزگاری که دشمنان اسلام سعی در حذف اسلام دارند این راهپیمایی هر سال پرشورتر و با عظمت‌تر برگزار می‌شود و این قطعاً نصرت الهی و اراده امت اسلام است.

زارعی خاطرنشان کرد: به‌حمدالله محبت اهل بیت عصمت و طهارت باعث اتحاد همه مسلمین به خصوص اهل تسنن و تشیع شده و این راهپیمایی روز به روز پرشورتر و بهتر برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا