آخرین وضعیت احداث پل شهدای اروند بررسی شد/ بازدید عیدانه از پروژه‌های جاری منطقه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در روز عید سعید قربان، آخرین روند پیشرفت پروژه‌های فعال منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز پنجشنبه هشتم تیرماه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشستی با پیمانکار عملیات احداث پل جدید خرمشهر(پل شهدای اروند) در محل کارگاه این پروژه، آخرین وضعیت این طرح را موردد بررسی قرار داد.

تاکید بر پایان یافتن پروژه در زمان تعیین شده

در این نشست که با حضور نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، مهندس(علی زارعی) ضمن تأکید بر اتمام این پروژه در مدت زمان تعیین شده، این موضوع را لازمه جلوگیری از هزینه‌های اضافی دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، همچنین بر لزوم تعیین تکلیف معارضین و ساخت و سازهای موجود در مسیر این پروژه تأکید کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد اروند، خارج از تعهدات خود، در حال پرداخت به امور زیرساختی در شهرهای آبادان و خرمشهر است و منابع لازم را در اختیار مجری طرح‌ها می‌گذارد، اما مسئولان دو شهرستان نیز باید پیگیر پروژه‌های جاری منطقه باشند و از روند پیشبرد آن اطلاع کسب کرده و با آن همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه از برگزاری نشستی با حضور همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و متولی امر در استانداری خوزستان در آینده نزدیک، در راستای هماهنگی در رفع موانع موجود، خبر داد.

مسئولانی که ترک فعل کنند را پاسخگو خواهیم کرد

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، ضمن تأکید بر مکلف نمودن دستگاه‌های اجرایی شهرستان به همکاری با این پروژه، تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با خلوص نیت گام‌های بزرگی برای توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر برداشته است و اقداماتی در حال صورت پذیرفتن است که مسئولان دو شهرستان پس از سال‌ها پیگیری، موفق به تحقق چنین پروژه‌هایی نشده‌اند، بر همین اساس، هم مردم و هم مسئولان شهرستان باید قدردان تلاش‌های انجام شده در منطقه باشند.

دکتر احمدنژاد یادآور شد: هر مسئولی در شهرستان خرمشهر در فرآیند احداث پل شهدای اروند، کم‌کاری کرده و یا همکاری لازم را صورت ندهد، او را پاسخگو خواهیم کرد.

آغاز شمع‌کوبی پل جدید خرمشهر در چند روز آینده

پیمانکار طرح احدث پل شهدای اروند نیز، با اعلام آغاز شمع‌کوبی این پروژه در چند روز آینده، عنوان کرد: مناقصه ساخت عرشه‌های پل از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار توزیع شده است و این شرکت، وظیفه خود می‌داند که در زمان معین، عملیات احداث را به بهره‌برداری برساند، اما این مهم نیازمند همکاری همه بخش‌ها و رفع معارضین است.

بر اساس این گزارش، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه بازدید‌های میدانی در روز عید سعید قربان، از روند احداث و پیشرفت فیزیکی بیمارستان قلب خرمشهر دیدن کرد.

بازدید از پیشرفت فیزیکی عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی آبادان، از دیگر برنامه‌های مهندس زارعی، در این روز بود.

همچنین از روند پیشرفت پروژه احداث واحد تولیدی-صنعتی «دهکده نکو اروند» توسط مهندس زارعی و معاون توسعه مدیریت این سازمان بازدید صورت پذیرفت و مشکلات موجود در مسیر راه‌اندازی خط تولید این کارخانه نیز احصاء شد.

پایان پیام/

 

      

     

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا