تخفیف ویژه خرید به مناسبت روز صنایع دستی 

مدیرتوسعه صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از تخفیف 30 درصدی خرید محصولات صنایع دستی و هنری به مناسبت روز صنایع دستی، خبر داد. به گزارش روابط

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید محمدسیدی ضمن تبریک روز صنایع دستی به هنرمندان این عرصه، از تخفیف ۳۰ درصدی خرید محصولات صنایع دستی به مناسبت این رور خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت صنایع دستی و آشنایی هرچه بیشت رعموم شهروندان با این صنعت ارزنده تخفیف۳۰ درصدی برای خرید دست سازه های هنری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه علاقه مندان با مراجعه به بازارچه صنایع دستی واقع در آبادان، خیابان دبستان می توانند از این امتیاز بهره مند شوند، افزود: همچنین در راستای ترویج صنایع دستی ۱۰ نفر از اساتید این حوزه نیز تا پایان هفته برای علاقه مندان شرکت در کلاس های تخصصی ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته اند.

سیدی خاطرنشان کرد: علاقه مندان شرکت در کلاس های مذکور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۲۵۲۵۱۸۲ – ۰۶۱ مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، تماس حاصل نمایند.

گفتنی است به مناسبت این هفته نیز مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در نظر دارد از پیشکسوتان عرصه صنایع دستی با حضور در محل فعالیتشان، تقدیر بعمل آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا