نفرات برتر مسابقه طراحی و تزئینات شیله معرفی شدند

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از انتخاب 10 برگزیده برتر در مسابقه طراحی و تزئینات شیله، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، شامگاه روز گذشته با حضور مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی و مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند و همچنین با همراهی داوران و هنرمندان، آئین اختتامیه مسابقه طراحی و تزئینات شیله در محل «مسجد رنگونی ها» آبادان، برگزار شد.

سید محمد سیدی مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند،  برگزاری مسابقه طراحی و تزئینات شیله را با هدف ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوین عنوان کرد و افزود: این رویداد هنری با رویکرد احیاء روسری عربی طی فراخوانی برگزار شد و ۴۰ نفر برای شرکت در آن اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان از شهر های مختلف استان خوزستان در این مسابقه حضور پیدا کردند، اظهار داشت: مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی شیله ها را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و طی بازه زمانی مشخص شده در فراخوان، هنرمندان با توجه به فرهنگ منطقه و با الهام از المان های بومی طرح های زیبا و متنوعی را با تکنیک های مختلف بر روی شیله ها اجرا نمودند.

سیدی از جمله ویژگی های این مسابقه را داوری آثار در محل اختتامیه و در حضور هنرمندان دانست و گفت: از بین افراد شر‌کت کننده ۱۰ طرح بعنوان طرح های برنده انتخاب و جوایزی به آنها اهدا شد؛ همچنین به همه شرکت کنندگان گواهی حضور در مسابقه تعلق گرفت.

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: به مناسب های مختلف، شیله های طراحی و تزئین شده در نمایشگاه های لباس اسلامی نیزعرضه خواهند شد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا