تداوم عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی آبادان

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، از پایان خردادماه سال 1402، به عنوان زمان تکمیل عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی آبادان یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند،«محمد ناظمی» مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، بیان کرد: عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی آبادان به طول چهار هزار و ۵۰۰ متر، با اعتباراولیه ۲۴ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰درصدی این پروژه، بیان کرد: زیرسازی سایر نقاطی که در این طرح مشمول عملیات بهسازی شده‌اند نیز در حال اجرا است.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه در حال حاضر عملیات آسفالت برخی از معابر شهرک صنعتی آبادان در حال انجام است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا انتهای خردادماه سال جاری، این پروژه به اتمام برسد.

ناظمی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در راستای تعهدی که به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان دارد، در حوزه تکمیل زیرساخت‌های بخش تولید و نواحی صنعتی، این پروژه را تعریف و پروژه های دیگری برای تکمیل زیر ساخت‌های در نظر دارد تا بستر لازم را برای تولید و اشتغالزایی را فراهم آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا