آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت معابر سلیچ غربی در آبادان

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت معابر کوی سلیچ غربی در آبادان توسط پیمانکار طرح و از محل اعتبارات عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پژمان فرجی، معاون فنی و زیربنایی این سازمان، در خلال بازدید از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت کوی سلیچ غربی آبادان، بیان کرد: پس از رفع موانع و اصلاح زیرساخت‌های این منطقه، سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری پیمانکار طرح بهسازی و آسفالت معابر آبادان و خرمشهر، عملیات اجرایی اصلاح معابر کوی سلیچ غربی را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: این عملیات در قالب پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهرهای آبادان و خرمشهر صورت می‌گیرد که به‌دلیل وجود چالش‌های زیرساختی شهری، به تاخیر افتاده بود.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: به دلیل پافشاری این سازمان مبنی بر انجام پروژه‌ها به‌صورت اصولی به‌منظور طول عمر بیشتر امورات عمرانی صورت پذیرفته، کارشناسان فنی این سازمان تا برطرف شدن کامل معضلات زیرساختی، اجازه انجام عملیات آسفالت و بهسازی معابر را ندادند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح بهسازی و آسفالت معابر آبادان و خرمشهر، در راستای تمکین از مسئولیت‌های اجتماعی از منبع درآمدهای سازمان منطقه آزاد اروند، تبیین و پس از انتخاب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان مجری طرح، از چندماه گذشته در منطقه در حال اجرا است.

فرجی یادآور شد: عمده تمرکز این طرح، بر روی مناطق کم برخوردار شهرهای آبادان از جمله کوی علوانیه‌، ذوالفقارها، کوی سلیچ و .. و در خرمشهر، مناطقی همچون کوی کارمندان، کوی عباره، صددستگاه و دیگر مناطقی که در طرح پیش‌بینی شده است، متمرکز شده است.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، در پایان ابراز امیدواری کرد که با اتمام این پروژه، شاخص عمران در منطقه مشمول ارتقای چشمگیری شده و بخش‌های عمده‌ای از منطقه آزاد اروند کهنه‌زدایی و از استهلاک زیربنایی سابق خارج شود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا