ویژه برنامه نوروزی “کاروان شادی کودکانه” در روستاهای کمتر برخوردار منطقه

مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند از حرکت کاروان شادی با هدف ایجاد شادی و نشاط معنوی در بین کودکان و نوجوانان روستاهای کم برخوردار منطقه، خبر داد.

ه گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ احسان اسلامی با اشاره به اجرای نمایش و قصه گویی توسط کاروان های سیار در مناطق کم برخوردار و اجرای برنامه های شادی بخش برای کودکان، افزود: در راستای همین برنامه و به مناسبت عید نوروز هدایایی بین ۵۰۰ کودک، توزیع شد.

وی تصریح کرد: این کاروان شادی با هدف ایجاد روحیه و شادی و نشاط معنوی، در بین کودکان، جوانان و نوجوانان روستاها با برگزاری برنامه هایی نظیر، تئاتر، بازی، مسابقه و… همراه بود.

مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن بیان اینکه این مدیریت با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به استقبال بهار طبیعت و بهار قرآن رفته است، اظهار داشت: تلاش داریم در جهت رفع تبعیض و توزیع متوازن در حد توان خود و به مناسبت های مختلف از مناطق کم تر دیده شده و کم برخوردار بازدید کرده و با اجرای برنامه های شاد و مفرح؛ زمینه نشاط اجتماعی را برای این قشر عزیز جامعه فراهم آوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا