برگزاری ویژه برنامه نوروزی در آسایشگاه سالمندان «صادقین» خرمشهر

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با همراهی معاون استاندار و فرماندار ویژه، فرمانده سپاه شهرستان خرمشهر و رئیس بهزیستی این شهرستان و مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان، در اولین روز از سال نو با حضور در آسایشگاه سالمندان «صادقین» خرمشهر، به عید دیدنی سالمندان ساکن در این آسایشگاه رفتند و فرا رسیدن سال جدید را به آنها تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ احسان اسلامی مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند در تشریح این بازدید، گفت: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با همراهی معاون استاندار و فرماندار ویژه، فرمانده سپاه شهرستان خرمشهر و رئیس بهزیستی این شهرستان با حضور در خانه سالمندان «صادقین خرمشهر» ضمن بازدید و عید دیدنی، به ۴۰ نفر از مادران سالمند هدایایی به مناسبت این ایام؛ اهداء نمودند.

وی افزود: علاوه بر برگزاری برنامه جشن و شادی برای این مادران، هدایایی نیز به رسم یادبود تقدیم به کارمندان این مرکز جهت زحمات بی‌دریغ شان، شد.

گفتنی است مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان صادقین خرمشهر ویژه بانوان در سال ۱۳۸۰ توسط«دکتر عبداله دانش» تأسیس گردید. این مرکز دارای پرسنلی متعهد و متشکل از پرستار مسول فنی ، پرستار شیفتی، روانشناس ، فیزیوتراپ، مراقب (مادریار) و پزشک عمومی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا