تداوم عملیات بهسازی و آسفالت معابر آبادان و خرمشهر توسط سازمان منطقه آزاد اروند

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند، از تخصیص بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح زیرساخت‌های شهری در آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فرهاد آریادوست، مدیر اجرای طرح‌های عمرانی این سازمان، بیان کرد: در راستای ارتقای سطح زیرساخت‌های منطقه و کمک به شهرداری‌ها در بخش بهسازی و آسفالت معابر، سازمان منطقه آزاد اروند، طرح بهسازی معابر و اجرای آسفالت برخی مناطق در شهرهای آبادان و خرمشهر را اجرایی کرد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز این پروژه در حال انجام است، گفت: مجموع اعتباری که برای انجام عملیات بهسازی و آسفالت معابر در شهرهای آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده است، ۳۲۰ میلیارد تومان بوده که امیدواریم نتایج آن باعث افزایش رضایتمندی در میان شهروندان اروندنشین باشد. 

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند با ذکر مناطق مشمول این طرح، تصریح کرد: کوی ذوالفقاری، علوانیه، سلیچ، دهکده بریم، فیه، فاز یک و ۳ امیرآباد در آبادان، و مناطق دُربند، صد دستگاه، محرزی، کوی کارمندان، عباره و بلوار جهاد در شهرستان خرمشهر از جمله مناطقی هستند که پروژه‌های اصلاح و آسفالت معابر در آن جریان دارد. 

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا