پیام تبریک معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در پاسداشت روز مهندس

 معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی، فرارسیدن پنجم اسنفدماه، پاسداشت مقام مهندس را به فعالان این حوزه در شهرهای آبادان و خرمشهر، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌املل سازمان منطقه آزاد اروند، پژمان فرجی، معاون فنی و امور زیربنایی این سازمان، فرا رسیدن پنجم اسفندماه، سالروز پاسداشت مقام مهندس را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی در جهان بر کسی پوشیده نیست و این قشر صاحب دانش و مهارت، به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادر است با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود در عرصه‌های علمی و فنی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار، یاری کند.

مهندسان پرتلاش، متخصص و متعهد، با هنر و تفکر سازنده خود چرخ‌های توسعه ایران عزیز را به حرکت واداشته‌ و آنچه از جان‌مایه تخصص این قشر پرتلاش برآمده است، باعث اعتلای خدمات و پیشرفت‌های زیرساختی در حوزه سلامت شده است.

اینجانب؛ پنجم اسفندماه زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و گرامیداشت مقام مهندس را که در سال جاری با میلاد با سعادت امام حسین(ع) مقارن شده است را، به کارشناسان و مهندسان حوزه‌های مختلف تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است که این قشر خدوم، کارآمد و پدیدآورنده ایران فردا، در پرتو الطاف خداوند بزرگ همچنان منشاء آثاری ماندگار و تحول برانگیز برای سربلندی کشور عزیزمان ایران و منطقه آزاد اروند باشند.

پژمان فرجی

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا